Dofinansowane szkolenie- "Profesjonalna i zaawansowana obsługa reklamacji - intensywny kurs obsługi reklamacji"
Izba Gospodarcza "Śląsk" zaprasza na dofinansowane
w 50% szkolenie:
Profesjonalna i zaawansowana obsługa reklamacji -
intensywny kurs obsługi reklamacji
Termin szkolenia: 24.10.2016 r. (poniedziałek) w godz.: 9:00-15:00
Miejsce szkolenia: Centrum Biznesu, Opole ul. Wrocławska 133, sala nr 1.
Szkolenie prowadzi: Trener Andrzej Piróg - Od kilkunastu lat związany z obsługą Klienta. Swoją karierę w tym obszarze rozpoczął od obsługi reklamacji w międzynarodowym koncernie i ten obszar jest mu do dziś szczególnie bliski. Przez wiele lat doskonalił się w umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, jak też miał okazję wdrażać szereg innowacyjnych rozwiązań polepszających jakość swojej pracy i zespołu ds. reklamacji. W trakcie rozwijania swoich umiejętności doszedł do wniosku, że nie istnieje ktoś taki, jak „trudny Klient” – są tylko trudne sytuacje, które musimy uczyć się rozwiązywać.
Jako trener i doradca chce się dzielić wiedzą i doświadczeniem oraz wspólnie z Klientami zmieniać rzeczywistość biznesową – kreować nowe standardy w obszarze obsługi reklamacji.
Program szkolenia:
Cele bloku z aktów prawnych dotyczących obsługi reklamacji
Głównym celem szkolenia jest dostarczenie pracownikom podstawowych umiejętności z zakresu aktów prawnych dotyczących obsługi reklamacji. Realizacja szkolenia służyć będzie w szczególności osiągnięciu następujących celów:
· Poznanie praw i obowiązków stron sprzedaży konsumenckiej
· Poznanie zmian w aktach prawnych wchodzących w życie od 25 grudnia 2014 r.
· Wypracowanie wzorców dokumentów i zachowań w korespondencji z konsumentami.
Program:
ZAKRES MERYTORYCZNY BLOKU Z ASPEKTÓW PRAWNYCH DOTYCZĄCYCH USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA I KODEKSU CYWILNEGO
Sprzedaż konsumencka i sprzedaż pomiędzy przedsiębiorcami
· Czym jest sprzedaż konsumencka?
· Prawa konsumenta
· Obowiązki sprzedawcy
· Odpowiedzialność sprzedawcy
· Zwolnienie z odpowiedzialności sprzedawcy
· Obowiązki konsumenta
· Prawa sprzedawcy
· Umowy pomiędzy przedsiębiorcami
· Ryzyko sprzedaży
· Odpowiedzialność przedsiębiorców
· Zwolnienie z odpowiedzialności
· Rękojmia, a gwarancja
Nieuczciwe praktyki rynkowe i niedozwolone klauzule w umowach z konsumentami
· Akty prawne dotyczące nieuczciwych praktyk handlowych i niedozwolonych klauzul
· w umowach
· Czarna i szara lista nieuczciwych praktyk handlowych
· Rejestr klauzul niedozwolonych
· Kary Prezesa UOKiK
Sprzedaż na odległość – sklepy internetowe
· Obowiązki informacyjne sprzedawcy
· Prawo do odstąpienia od umowy
· Wyłączenia z odstąpienia od umowy
· Przykłady z życia
Cele bloku z zaawansowanej obsługi reklamacji
Głównym celem szkolenia jest dostarczenie pracownikom rozszerzonych umiejętności i wiedzy z zakresu rozwiązywania sytuacji reklamacyjnych i postępowania z tzw. trudnym Klientem.
ZAKRES MERYTORYCZNY BLOKU Z ZAAWANSOWANEJ OBSŁUGI REKLAMACJI
REKLAMACJE, A SPRZEDAŻ:
· Zasada WIN-WIN w obsłudze reklamacji
· Jak wykorzystać obsługę reklamacji do zwiększenia sprzedaży
NEGOCJACJE REKLAMACYJNE:
· Uświadomienie sobie własnego celu reklamacyjnego, do którego dążymy
· Żelazne zasady negocjacji reklamacyjnych
· Wybrane techniki negocjacji podczas obsługi reklamacji
MANIPULACJE W REKLAMACJACH:
· Zrozumienie zjawiska wywierania wpływu
· Wywieranie wpływu za pomocą „magicznych” słów
· Jak odpowiadać na zarzuty – słowa wspomagające nasze argumenty
Cena szkolenia:
202,00 zł brutto (164,23 zł netto)
Wszystkim uczestnikom zapewniamy:
- materiały szkoleniowe, notatniki, długopisy
- całodniowe przerwy kawowe
- obiad podczas każdego dnia szkolenia
- certyfikat uczestnictwa
W szkoleniu może uczestniczyć tylko 1 osoba z danej firmy
Zapisy na szkolenia oraz dodatkowe informacje:
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 77 453 84 83.
Zgłoszenia prosimy wysyłać mailowo na adres
bądź faksem na numer 77 453 84 84.
Formularz zgłoszeniowy znajduje się tutaj.