Izba Gospodarcza "Śląsk" zaprasza na dofinansowane
w 50% szkolenie:
Motywowanie i budowanie zaangażowanych zespołów
Celem proponowanego szkolenia jest nie tylko wyposażyć uczestników w wiedzę o mechanizmach i instrumentach służących budowaniu zaangażowania i motywacji do pracy, ale także pokazać i uświadomić w jaki sposób powinniśmy korzystać z danych nam narzędzi podnoszących zaangażowanie podwładnych.
Termin szkolenia: 20-21.09.2016 r. (wtorek-środa) godz. 9:00-16:00
Miejsce szkolenia: Centrum Biznesu, Opole ul. Wrocławska 133, sala nr 1
Trener: Magdalena Trus-Urbańska - Psycholog, specjalista PR i komunikacji w biznesie. Przeprowadziła ok. 1500 dni szkoleniowych w przeciągu 11 lat pracy trenerskiej, od 2009 roku Konsultant w Certes w branży energetycznej, odzieżowej, farmaceutycznej i budowlanej oraz FMCG, Konsultant biznesowy Akademii Leona Koźmińskiego, 5 lat doświadczenia na stanowisku Dyrektora Komunikacji w agencji marketingowej Ambermedia Ltd., gdzie odpowiadała za budowanie wizerunku firm, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi oraz komunikację wewnętrzną.
Program szkolenia:
DZIEŃ 1 Jak budować u członków zespołu motywację – na przykładzie prawdziwej historii trenera Cartera (na podstawie fragmentu filmu „Coach Carter”)
TEORIE MOTYWOWANIA
- Rodzaje bodźców motywujących: pozytywne/negatywne, fizyczne/psychiczne, rytualne/spontaniczne
- Osiem kotwic motywacyjnych: finanse, bezpieczeństwo, relacje międzyludzkie, prestiż, rozwój umiejętności,
wyzwania, decyzyjność, kariera – jak je realizować ?
- Błędy motywowania – mity dotyczące motywacji i sposobów motywowania; jak zarządzać i współpracować nie demotywując?
Błędy atrybucji, czyli zniekształcenia oceny oraz spostrzegania.
- Dwuczynnikowa teoria motywacji F. Herzberga, czyli czym są czynniki higieny i jak wpływają one na demotywację i apatię pracowników
oraz jak stosować w praktyce czynniki motywujące?
- Skąd pojawiają się różnice? Dlaczego tak różne jest postrzeganie tego samego tematu przez przełożonych i podwładnych?
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA JAKO NARZĘDZIE SŁUŻĄCE BUDOWANIU ZAANGAŻOWANYCH I WSPÓŁPRACUJĄCYCH ZESPOŁÓW
- Komunikacja interpersonalna – jak budować relacje interpersonalne oparte na szacunku i porozumieniu
służące współpracy i efektywnym zespołom.
- Narzędzia komunikacyjne służące budowaniu porozumienia: język korzyści, stwierdzenia vs zaprzeczenia, indywidualne słowniki znaczeń,
komunikat ja vs komunikat ty, zbiór tzw. słów be znaczenia, 4 płaszczyzny porozumienia.
DZIEŃ 2
ROLA INFORMACJI ZWROTNEJ W PROCESIE MOTYWOWANIA / DIALOG VS MONOLOG
- Zasady przekazywania informacji zwrotnej – po co, jak i kiedy?
- Konstruktywna informacja zwrotna metodą FUKO
- Jak udzielać wspierającej informacji zwrotnej pracownikowi?
- Prowadzenie rozmowy korygującej i dyscyplinującej w sposób motywujący
JAK BUDOWAĆ ZAANGAŻOWANE ZESPOŁU?
- Wyniki badania Q12 Instytutu Gallupa – wnioski i co możemy w praktyce wdrożyć?
- Źródła motywacji zespołu. Jak zmienić grupę w zaangażowany zespół?
- Znaczenie norm i zasad współpracy w zespole w budowaniu zaangażowania
- Synergia motywowania – jak za pomocą jednego działania motywować wielu członków zespołu?
- Modelowanie zachowań przez przełożonego; rola i wpływ postawy przełożonego na pracownika i cały zespół.
W szkoleniu może uczestniczyć tylko 1 osoba z danej firmy.
Cena szkolenia:
411,00 zł brutto (334,15 zł netto)
W ramach szkolenia zapewniamy:
- certyfikat uczestnictwa
- materiały szkoleniowe, notatniki, długopisy
- całodniowe przerwy kawowe
- obiad podczas każdego dnia szkolenia
Zapisy na szkolenia:
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 77 453 84 83.
Zgłoszenia prosimy wysyłać mailowo na adres
Formularz zgłoszeniowy znajduje się tutaj.
|