×

Wyszukaj w serwisie

×

Zapisz się do Newslettera

Wirtualne Biuro

 

FOTO CB (19).jpeg

 

Usługa Wirtualne Biuro w Centrum Biznesu to nowoczesne rozwiązanie dla przedsiębiorców chcących zaoszczędzić swój czas i pieniądze. Przy minimalnych kosztach zyskujesz adres (ul. Wrocławska 133, 45-837 Opole) realnego biura w Opolu. Wizerunek Twojej firmy staje się bardziej profesjonalny, a Ty masz czas na zarządzanie swoją firmą.

Jeżeli:

- rozpoczynasz działalność gospodarczą

- pracujesz w domu lub w terenie

- chcesz tworzyć profesjonalny wizerunek Twojej firmy

- nie potrzebujesz na co dzień biura stacjonarnego

- potrzebujesz miejsca na spotkanie z klientem

to biuro wirtualne jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie.

 

W ramach usługi oferujemy trzy opcje:

1. Pakiet Rejestracja (cena: 100 zł netto/ miesiąc), w pakiecie:
- Udostępnienie adresu Centrum Biznesu do rejestracji w urzędach i prowadzenia działalności gospodarczej,
- Umieszczenie udostępnionego adresu na drukach firmowych, stemplach, wizytówkach,
- Umieszczenie informacji o działalności firmy na stronie WWW Centrum Biznesu,
- Udzielanie podstawowych informacji o działalności gospodarczej potencjalnym klientom.

 

2. Pakiet Poczta podstawowy (cena: 150 zł netto/ miesiąc), w pakiecie:
- Pakiet 1 Rejestracja +
- Udostępnienie adresu Centrum Biznesu do korespondencji przychodzącej,
- Odbiór korespondencji: awizo/ listy zwykłe, priorytetowe, listowe przesyłki kurierskie, listy polecone – na życzenie najemcy na podstawie pełnomocnictwa do odbioru,
- Przechowywanie awizo lub całej korespondencji bez jej otwierania,
- Powiadamianie telefoniczne, mailowe o otrzymaniu nowej korespondencji: w przypadku listów poleconych i priorytetowych – telefonicznie lub e-mailowo w dniu doręczenia; w przypadku listów zwykłych – telefonicznie lub e-mailowo dwa razy w tygodniu,
- Korzystanie z małej sali szkoleniowej (nr 1 lub 2) w wymiarze 1h/m-c.

 

3. Pakiet Poczta rozszerzony (cena: 250 zł netto/ miesiąc), w pakiecie:
- Pakiet 1 Rejestracja +
- Udostępnienie adresu Centrum Biznesu do korespondencji przychodzącej,
- Odbiór korespondencji: awizo/ listy zwykłe, priorytetowe, listowe przesyłki kurierskiej, listy polecone – na życzenie najemcy na podstawie pełnomocnictwa do odbioru.
- Powiadamianie telefoniczne, mailowe o otrzymaniu nowej korespondencji,
- Otwieranie korespondencji,
- Prowadzenie książki korespondencji,
- Skanowanie poczty przychodzącej i przesyłanie jej na wskazany adres e-mail (za zgodą Najemcy),
- Przechowywanie korespondencji,
- Korzystanie z małej sali szkoleniowej (nr 1 lub 2) w wymiarze 1h/m-c,
- 4 godziny/miesiąc dostępu do wspólnej przestrzeni biurowej (salka na 7 osób).

 

Warunki korzystania z pakietów: podpisanie umowy abonamentowej